Sunday, June 3, 2012

KEMALANGAN

Ketika melalui Jalan Puncak Alam-Bkt Jelutong untuk pulang ke rumah setelah selesai melaksanakan beberapa tugasan pada 03 Jun 2012 lebih kurang jam 12.30 tengahari berlaku sedikit kesesakan lalulintas yang jarang berlaku di jalan tersebut. Nasib baik naik motorsikal, jadi tiada masalah kepada saya. Rupanya berlaku kemalangan jalanraya yang melibatkan tiga buah kereta..Kelihatan anggota Bomba dan orang ramai sedang bertungkus lumus membantu menyelamatkan mangsa nahas. Sempat juga saya mencapai kamera yang disimpan di dalam kotak simpanan barang dan terus merakam beberapa keping gambar...nak tengokkkkk....??? Berhati-hatilah ketika memandu dijalanraya..Memandu ikut peraturan dan jangan ikut perasaan..disebabkan kelalaian dan kecuian...orang lain menjadi mangsa...










5 comments:

  1. Replies
    1. pemandu kete wira merah tu mampus ilang ntah ke mana...org mabuk bwk kete...driver inspira alhamdulillah selamat..tp penumpang belakang pemandu yg meninggal tercampak keluar..innalillah...al-fatihah...

      Delete
  2. malas nk sbut psl bangsa mn yg langgar kreta hitam tu. tp yg pasti mabuk punya psl org lain jd mangsa. kalau yg mabuk tu nk mati sorg2 x pela. tp smpai org lain pun mati psl kcuaian dia, mmg x bleh dimaafkn langsung.

    ReplyDelete
  3. aku akn pstikn org yg akibatkn org yg mnggl tu xkn slmt di dnia ni...ini jnji aku,jklau spe2 knl india tu bgtau dia aku akn cri dia..htg drh dbyar drh,htg nywa dbyar nywa...!!!

    ReplyDelete